2015年9月12日 星期六

K1 - 由迎新日至first two weeks

<3yr7mo>

22/8(六),家長日+迎新日,1.5小時
之前已收到學校老師的whatsapp提醒去家長日。

可以用whatsapp 同老師聯絡,真係方便好多,當然,若沒什麼特別事,都不會騷擾老師!

離遠見到新學校的門口,一仔唔肯再行,又大喊,好彩今天分2組及2 parts, 我地果組屬於part 1 去音樂室唱歌先,期間玩吹及執假樹葉,吸引到一仔玩得很投入又開心。

Part 2 家長同小朋一起入課室聽班主任介紹返學的準備,一仔唔肯入課室,因佢見到禮堂有其他玩具,如車車、小型玩具屋,好彩一仔媽叫麻工人姐姐一起來(好讓工人熟悉帶一仔返學放學的路線),於是讓工人睇住一仔在禮堂玩,一仔媽獨自去聽書,由於課室門無關上,一仔有時會走入班房揾一仔媽。

回家後,問一仔返學好玩嗎?一仔話好玩!

一仔媽好擔心一仔不適應返新學校,因一仔好喜歡舊學校的班主任,舊學校和新學校返學的路線上半部份是相同的,擔心工人開學時帶一仔返學,一仔會扭行返舊學校,結果呢…


28/8(五),第一天返學,1小時,穿校服

前一晩,一仔嫲嫲畀定了一封利是一仔爸,要我地放係一仔書包裏面,好意頭!

離遠見到著住相同校服的同學仔,一仔居然好開心的跑上去,要一仔媽叫唔好再跑才停低。

今天一仔媽可以陪一仔上堂,班房裹有3個老師。

入到課室裏坐定,一仔識了第二個同學仔小張,一仔好乖的肯借出車仔比小張玩。

漏講了點識第一個同學仔,係blog 友個女勞小姐呀,同班呢!

今日分2 parts, part 1 老師在班房裹講故仔書,一班同學仔圍一個圈坐在椅子上,一仔要一仔媽在側邊陪住佢,好彩老師都畀。

一仔媽記得以前去其他學校面試時,亦有老師講故仔書,但一仔通常無興趣,會走左去玩玩具,令一仔媽十分擔心一仔有專注力的問題,但今天,估唔到一仔肯坐定(有八乘)聽老師講故仔,點解?

因老師講故仔的方法特別,除了好似其他學校老師咁拎住一本特大的故事書,逐頁掀逐頁講外,特別在每頁有小部份被一張紙仔遮住,老師要同學仔估下是什麼?然後請一個同學出來幫手打開張紙仔,再要同學講出是什麼? 令每個同學都有份參予,更投入聽老師講故仔!

一仔打開的係一隻簡筆畫的帆船,但之前未見過,一仔卻好有聯想力的將帆船上下倒轉睇,答係“遮”,一把打開的雨傘!

Part 2去音樂室唱歌玩遊戲,其中一個遊戲要同學們幫手拎住一塊好大的彩虹布拋下拋下,令到個個都玩到好開心。




臨走,一仔媽吸取了肚B媽分享的經驗,連忙和幾個同學仔媽媽交換電話號碼入谷。

原來有些同學仔以前同一仔同一間舊學校讀N班添,一仔媽唔認得d 同學仔,反而同學仔的媽媽認得一仔先!


31/8(一), 今個星期返一小時,今天生日會,著便服
工人姐姐帶一仔返學,一仔無喊,但入到班房後,一仔想要工人留低陪佢,工人即話去廁所而成功閃走了。


1/9(二),著運動服返學
同學媽媽谷裏報料話一仔唔肯入學校,工人話一仔扭要去波波池,入到課室,老師即畀玩具一仔玩,好讓工人成功閃走。


第一週總結
老師話一仔有喊住要工人陪佢入課室放書包,但工人走了后,佢又能夠乖乖地坐定上堂,無喊。

一仔急v時,亦會出聲去洗手間。


第二週總結,正常返三小時
一仔無喊,老師話一仔適應得很好,上課都投入,但依然唔食茶點,只飲飲品。


插曲
工人話試過兩次返學及放學,一仔和同學仔拖手仔一齊行,有一次還一邊行一邊唱歌!


一仔媽感想
一仔返N班時喊了一個月,K1返新學校,一仔媽起初好擔心,現在放心好多了,每晚問一仔返學好唔好玩,一仔多數答好玩; 問一仔返學開唔開心,一仔答開心。

一仔爸媽希望一仔繼續返學好玩、返學開心,可以認識更多同學仔,一起玩同學習,一齊成長,和睦相處!







18 則留言:

  1. 一仔好叻 wor, 咁快適應新學校, 媽媽唔駛擔心了~

    回覆刪除
  2. 適應得好好啊,一仔MAMA 真的不用擔心啊 ^^
    "一邊行一邊唱歌" <---一仔好喜歡工人啊,更加可以放心啦 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍媽,一邊行一邊唱歌,係講一仔和男同學仔小張呀

      刪除
  3. 一仔叻叻, 一仔媽可以稍為放心啦! :)

    回覆刪除
  4. 一仔轉咗新學校好叻叻呀, 真係進步了~

    回覆刪除
  5. 上年可能一仔心智未準備好上學, 今年他長大了, 自然地適應得快。媽媽放心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔喜歡學校里的老師教授方法,可能亦係原因之一,我都估唔到可以有咁大的不同!

      刪除
  6. 可能讀過N班係好啲,就算轉校都適應到,睇一仔仲好開心呢!
    我地依啲在職媽媽,入下媽媽group可以聽全職媽媽講下學校啲野,有時又影下小朋友啲相,真係幾開心架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本擔心轉校一仔會唔慣,好彩係我忌人憂天

      刪除
  7. 一仔咁快識到好朋友真係好開始呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望一仔快d 同同學仔都有言語上的交流啦

      刪除
  8. 好明顯讀過N班係好d的,就好似我地讀過托兒所一樣,一仔適應得幾好呀,愿你地好好享受校園生活吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,係呀,對一仔來講,有讀n 班係好d

      刪除
  9. 一仔都算好快識應到,叻仔!
    可以用whatsapp 同老師聯絡<<<<<<<<<學校幾好喎,方便家長。

    回覆刪除