2014年11月11日 星期二

有心思的面試禮物@青衣商會將軍澳幼稚園



一仔好喜歡這份禮物,原本有三塊片,但有一塊未玩,已经唔見了!

上淘宝揾了兩天”投影手電筒玩具”,仍未揾到哪里有得買一模一樣的?







29 則留言:

  1. 嘩,好好玩咁啊,而且真係好有心思,我見好多幼稚園都係送公仔喳,呢個可以玩真係好好 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本無為意,只以为一個電筒+投影功能,但當见到一仔個反应,才醒悟份礼物对小朋友來講係好特别、好好玩,又有學習意義!

      刪除
  2. 青商in d咩呀? 一仔表現好唔好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 問叫咩名、什么颜色、入牙簽、按图的顏色砌lego。
      一仔係怕羞仔,唔講野呀,當取經驗及玩下吧!

      刪除
    2. 还問了為什麽選依間學校讀!

      刪除
  3. 好得意喎!拿回家可以慢慢玩!:)

    回覆刪除
  4. 我都係淘寶搵緊類似既玩具呀~但仲未落單~
    之前有blog 友係海洋公司買左一個類似既野~

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘宝有类似的,係六塊片講不同故仔,一仔对故仔無興趣,但对認英文字很有興趣,依個星期亦開始对認中文交通工具好有興趣,所以想揾d 投影片係認中英文字的,我連yahoo 及google 都揾过了,只有一個廠家有,相信不会零售賣一兩支的。

      刪除
    2. 完來我打錯, 係海洋公園至啱~
      我想買來訓教時玩下炸~
      其實認字有好多其他工具既, 親一仔有興趣, 快D搵其他野比佢認字啦~

      刪除
    3. 一仔对手机睇youtube 及依個用电筒投影認字好有興趣,試过用書及認字卡的興趣不大呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,所以面試報名費40元(好似係),真物有所值呀:P

      刪除
  6. 回覆
    1. 一些有,收过推銷的维他命丸、小玩具、puzzle,餅,其他的,不記得了

      刪除
  7. 嘩面試都有咁正嘅禮物,真係估唔到呀,咁樣小朋友又in得開心,幾好喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔仲識貨到,老師未拎出黎,佢己摷到份礼物,到老師話比佢,佢即埸拆爛個包裝,果時知有野轆左去面試桌后,但我已经非常唔好意思,只想帶走個破坏王,真係有d後悔無同老師講要執番才走呀!T_T

      刪除
  8. 我個女都有去in, 但唔係呢款面試玩具,係蓋印仔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔止一款礼物,青商真係好有心思呀!
      已有學校offer 了嗎?

      刪除
    2. 暫時收到兩間offer, 比諾 pm & 坑口宣道 am。一仔係唔係原校升讀K1呀?

      刪除
    3. 比諾好似口碑麻麻?
      我都等緊宣道消息!
      如果無其他offer,会原校升K1!

      刪除
    4. 今天收到宣道pm,方王得後備架,厚恩無消息,即亦後備!

      刪除
  9. 報比諾當練習下面試,比諾校舍真的很大,但環境、玩具十分残舊,所以不會考慮。今天知道方王亦是後備,救世軍慶恩得到pm offer,而青衣商會機會應該很微。報了五間,有3個offer,我地應該選擇宣道上午班,除非奇蹟出現青衣商會得到全日班啦~
    如果一仔原校升讀,是上午班嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等緊慶恩、可正、青商、張學明消息,還要去明德in!
      一仔原校升,選了全日呀,因希望佢学多d自理如自己餵自、戒片、自行入睡,還有讓佢食天天不同的lunch,希望學校有湯水,更希望一仔到時適应到!
      其他学校,報了全日或上午班,下午班不会考慮,因一仔日日都会瞓晏觉,但早起身卻係easy job!

      刪除
    2. 如果原校升讀應該好快適應,我都想有全日班呢 ^^
      當我想報明德救世軍&厚恩時,佢地已經停收報名表,兩間都話有出世紙就可以報名,我後知後覺又懶,所以都係報屋企附近五間,最遠已經係青衣商會!

      刪除
    3. 既然已有宣道上午班,你快d打去學校問下,可否排隊等轉全日班!?

      刪除
    4. 要等到一月份註冊時才可以交請求信排全日班,而全日班得17個位,機會應該好微嘞!

      刪除
    5. 我都打去問了,但無話要交請求信,但pm offer 要轉全日,相信机会更微!
      你仍試下啦,有d 小朋友可能有幾間offer,最后無揀宣道未定,雖無話先早先得,但到時你都係盡快交註册費及請求信好d!

      刪除
    6. 聽你咁講都係早D去註冊! thank you ^^

      刪除