2013年1月26日 星期六

新工人

新工人姐姐开工了已有一個星期多,頭一天一仔当然怕陌生,不願跟她,但第二天开始肯比她抱.

頭兩天一仔依然去湊B姨姨到,新印印在家做務清潔,第三天一仔媽請假,連麻星期六日,剛好有三天training.

第一天一仔媽試範一整天湊B的流程细節.
第二天讓印印实習.
第三天一仔媽在旁監察評估.

一仔爸觉得新印印没有上一個咁醒目,但酲目又点?激c人!

我觉得新印印聽教聽話,"暂時”都有依我的指示去做、去改善.

家務都ok,只係做得慢,唔係快手快腳,但我接受,哈,因我自己都係咁既速度做野^_^

一仔又肯跟她,唔会成日喊.

今次在客廳安裝了部V cam, 有時在公司望,都见到新印印同一仔的相處情况,都ok.

尤其她有主動扶一仔学行~我地都無吩咐她這样做呢!

又見她抱住一仔或陪一仔坐係到睇电视.

廣東話識少少,有時要重复,但都溝通到.

暫時她只有一样缺点~就係唔太識煑廣東餸,而我地兩公婆亦唔識煑餸!

新印印雖之前有兩年在香港工作经验,但她前僱主太太自己去街市買餸兼煑餸,新印印從旁協助而己.

新印印只識蒸雞翼、炒雞翼、滾菜芯、炒菜芯、蒸蛋(未試)、蕃茄红衫魚(未試,但一仔爸好多魚都唔食,怕鯹)、煎太陽蛋、豆角炒牛肉(但味啖及牛肉麻麻)

幸好教她煲粥、魚去骨等给一仔食,她好快pick up到,一仔又肯食.

我竭盡所能教她我識的: 炒爛飯、雜豆炒香腸、煲蕃茄薯仔湯(一仔爸又話酸)、魚肉釀青椒(好彩唔鯹,一仔爸話唔抗拒,即唔好成日煮啦)、煎牛扒(但好贵,買醃好的黑椒牛扒兩大塊夠三個人食一餐,都三十元).

所以,我地大人既晚餐,唉,有排無啖好食了 -_-||

我又要花時間去Youtube搵d簡易的煮餸(而一仔爸會喜歡食的)video給新印印睇!

沒有留言:

張貼留言