2017年8月19日 星期六

打第二支水痘針@5歲半

<5yr6mo>

於2013年1月1日或以後出生的兒童,根據衞生署的指引兒童在一歲及小一時可以免費打水痘針。而一仔這些於2012年出世的龍BB,兩支都要家長自己出去搵私家醫生打。

仍記得2014年果時水痘針很缺貨,要周圍打電話問私家醫生疹所,好彩最後都打到第一支水痘針

而第二支水痘針呢,有些私家醫生提議在打了第二支水痘針後3個月內要再打,又有些卻是要足六歲才可打。

由於一仔是龍年年初出世,如果等足六歲才打,到時是上學的日子,又聽聞有些小朋友在打了水痘針後會出水痘,一出水痘,因會傳染,不能返學幾日,那如果等明年長假期打,即要等暑假,但升小一了,因不知小學會否有小一適應班,擔心若出水痘便不能參加適應班,所以趁這個升K3的暑假打。

好彩搵到一間不用足六歲亦可打第二支水痘針的私家醫生疹所,早幾天打電話去預約時間,講明是打水痘針,打針時記得要帶出世紙及針卡,估唔到見到醫生時醫生提議兩個選擇:

第一:  
只打水痘疫苗,630元。

第二:  
麻疹、流行性腮腺炎、德國麻疹及水痘四合一疫苗,960元。
其中" 麻疹、流行性腮腺炎、德國麻疹三合一疫苗", 衞生署會替小一學生免費打的。

因見小一學生免費打,所以替一仔揀了第一個選擇。

點解唔揀第二個選擇免去打多一支針?   因諗住小一時一仔和其他同學一起打,可以留低一個集體的回憶!

唔怕打多一支針會痛嗎?  以下一仔打針的反應,證明唔駛怕!

針打在右手臂上,一仔今次完全無喊,又話唔痛,大個仔了!

打完針,貼上膠布,但到第二天才記得撕走塊膠布,令到皮膚有些少敏感,少少腫及痕癢,好彩再過幾天就好番晒了。


沒有留言:

張貼留言