2017年5月14日 星期日

踩兒童單車@大圍《》沙田 + 再遇家庭式單車

<5yr3mo>

自從前排一仔爸和一仔兩父子去踩單車後,一仔成日都話想再去踩。


一仔識自己踩有輔助轆的兒童單車,咁我地唔駛再像上次咁山長水遠去大尾篤租家庭式單車了,今次可以近d去大圍租。


一早起身,已天陰陰,半夜還下過雨,好彩食完早餐有番太陽,於是出發,但去到大圍時都差不多12點,一仔話未肚餓,一仔爸話租單車先,到時一路踩一路揾野食,但其實一仔媽有些懷疑能否揾到野食賣嗎?


租單車,大小同價,全日$60(7pm要還車),另加按金。

原本話加一個籃放在車頭要十元,但老闆話可以免費加。



租完單車,一仔爸突然英明決定食麻lunch先出發踩單車,又好彩揾到依間茶餐廳好好服務,待應叔叔主動話可以幫我地鎖住d單車。




食完去攞番單車時,見到單車seat 位有纸皮遮住,唔怕泊起街上被太陽曬到熱辣辣,茶餐廳有貼心又細心的服務,真值得讚!




出發由大圍踩去沙田,來回差不多2小時。


去沙田沿途的相




見到樹上有什麼動物嗎?



回程仍在沙田時,個天突然黑晒,有少少毛毛雨添。








途經沙田時,見到有3間租單車的舗,仲有得家庭式單車,下次唔駛再去大尾篤咁遠租了!







2 則留言: