2016年1月30日 星期六

維修Canon printer

以前買printer,試過墨用完,買代用墨,但卻print不了,又不想買很貴的原装墨,索性不print。

到又想用printer時,想買原装墨,但擔心依然print不到?若print不到,豈不連新的原装墨也浪費了?

去年八月因要替一仔找不同的言語訓練機構,要填表格後print出來再fax或email,最後買了一部多功能的Canon printer,可以打印/影印/素描。



另外我之前已向電話公司申請了網上efax,到時素描完再fax,很方便。

買Canon printer的時候已知有一年免費保養,要上網登記,但我完全不記得去登記。

上兩個星期Canon printer打印唔到,同時話無晒黑色墨及jam纸,換了新原裝墨後,依然打印唔到(但仍可以素描),每次按print後,纸只入了少許就停了。

曾彈個窗仔話jam纸,發現原來入纸坑里有一仔的玩具纸碎,拎走纸後,依然jam纸,最後一仔爸拆開部printer,再拎了些紙出來,但仍然jam纸,唯有打電話去Canon問。


入纸坑

職員話我無上網登記唔緊要,我畀到printer的serial number给他,他即時查到仍是一年内購買的,便有免費保養维修,還有可以派人上門收壞printer,维修完再送番比我,完全免費。

21號要求维修,22號收printer,25號通知大概维修好,26號check多一次没問题,27號送番部维修好的printer,原來jam 纸係因仍有纸


插曲: 其實一仔爸拆完部printer後,險些有些零件唔記得放邊個位置,最後有一條細彈弓真係不知在哪里弄出來的,唯有用小膠袋入住貼在printer上一起拎去整,好彩職員無話自行拆過后就唔可以仍免費維修。

一星期内免費維修好部printer,又包收機及送機,香港今日仍有咁好的服務,當然要讚及分享给各位!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好服務架。
      漏了講,每次講完電話有個問卷調查問幾條問題關於接電話的職員是否幫到解決問題,第一次我無做,第二次當然做啦!

      刪除
  2. 免費維修,好好啊~~~
    我成日覺得維修好麻煩,又比維修費,所以寧可買過呢 ^^
    BTW....一仔MAMA,好開心見你寫BLOG,MISS U SO.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都最怕要維修,而今次居然仲有免費收機及送機服務,真係超好,不然要自己拎去,真係更麻煩呢!
      巨龍媽,多謝你!你真可愛!今個月,我勤力了,出了不止一篇呀,嘻嘻!

      刪除