2015年8月23日 星期日

電車遊 + 荔園 + 走失的測試 + BMW兒童交通安全城

<3yr6mo>

電車遊
搭電車由鰂魚涌去中環,大概45分鐘至一小時,好彩上到電車的上層有位女士讓座,雖然有位坐又有微風,但天氣咁熱,一仔媽和一仔一直流汗,下次都係揀秋冬天去坐電車會爽d。



荔園
去到中環,見有得free 入場,才用來攝時間,依個攝時間玩了兩個鐘左右,就玩了二百元喇,十元換一個代幣,d 遊戲通常1 米定1.1米以下高度的小朋友要兩個代幣,大人要4個,今天唔算多人,平均排隊15-20分鐘,玩就5分鐘。


依期一仔喜歡鴨仔


旋轉木馬,估唔到一仔肯自己坐馬仔


坐船仔


Sir滑梯


剩番d 代幣,畀兩父子拋香蕉餵大象剛好

戰利品


設施
1) 有雨傘出租,$100按金,可惜起初我地唔知,亦好彩只有少少過雲雨
2) 幾排一格格的流動廁所,有坐廁及蹲厠
3) 有兩間育嬰室
4) 有小食檔及少量的桌椅比人坐低食野


走失的測試
期間同一仔去廁所,一仔可能對一格格的廁好好奇,再經過廁所時,一仔居然企定定望住d人進進出出廁所,一仔爸媽同一仔講bye bye,一仔都聽唔到,於是一仔爸媽分別躲在人牆后,當一仔回過神,左望望右望望都唔見一仔爸媽后,一仔即刻走番之前行來的方向,行了幾步,一仔爸才叫住一仔,一仔即跑去攬住一仔爸喊,我地乘機告誡一仔出街要跟實我地。

之前試過去商場有d 推廣活動,有一間房仔,一仔好快由正門衝了入去,一仔可能見一仔媽無跟住入去,一仔由後門走出來後,走番去正門揾一仔媽。



BMW兒童交通安全城@尖沙咀海運大廈
前排一仔媽部手機出街用流動數據上唔到網,多謝肚B媽的幫忙,才報到名咋!

約了晚上七點半,要早15分鐘到,之前收到mama 群組分享玩的攻略,可以先去玩具反斗城果層填顏色,like BMW 的fb 可以取紙製的車模型回家砌,可惜我地太晩到,無玩到依part,登記完,就連忙上一層聽安全講座。

講座要小朋友自己上,但一仔唔肯,好彩在埸的工作人員姐姐讓我地坐近門口上堂。

上完堂,就落跑道,part 1由姐姐帶住幾個小朋友繞場幾個圈,一邊認識紅綠燈過馬路,一仔又要一仔媽陪,工作人員的姐姐好有耐性,氹到一仔肯自己跟住其他小朋友一齊行。



Part 2坐車仔,今次輪到工作人員的哥哥氹一仔,一仔最后都肯自己坐車仔,玩完走后,一仔成日叫玩車車呢。





今次依個活動真的幾好,免費、室內、又有教育意義!








4 則留言:

  1. 嘩, 你就好啦可以book到安全城, 好爆呢~ 玩得好開心 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係多謝肚b媽幫我報名咋!
      雖然短短半個鐘,但一仔真係覺得安全城好玩!

      刪除
  2. 早兩日我都帶左兩女去荔園, 感覺好似燒銀紙, 哈, 好貴呢, 好多大女剛剛玩到, 細女就未夠1.1, 玩唔到
    原來有安全城, 好似幾好玩,唔知到幾時呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 荔園好似今個星期close,仲話係蝕錢添!
      上網揾"BMW....',原來自2011年開始香港才有,每年依個時間要留意下先,我都係媽媽谷分享才知,好快就full,但揀平日去會好d。

      刪除