2015年6月24日 星期三

戒片後一個月的報告(2015-6-9) + 即棄廁板膠套

<3yr4mo>

結果 ~係完全成功!

除了頭一個星期有用片外,第六天開始戒夜片時,屋企/返學/去街,已無再著尿片或學習褲了。

第二個星期在屋企都有失手幾次,試過一次痾金在底底上,因遲了出聲叫去廁所,要工人姐姐清潔(因一仔媽返了工),亦試過幾次因一仔唔出聲,自己走去廁所v v,想企係到殊,而整濕了條褲。

第一個星期,一仔頻頻去廁所v v,一小時去幾次,第二個星期開始,減少去v v的次數了。

第一個星期,一仔主動講痾殊殊、痾臭臭會講到亂晒,所以在佢講痾殊殊卻開大時,一仔媽會話原來痾臭臭呀,好多,又同佢一起數痾了幾多舊。

到一仔講痾臭臭卻係v v時,一仔媽會同一仔講痾殊殊呀,好勁,好多殊殊,第二個星期開始多數講啱了。

基本上,戒片第二天開始,一仔每次都自己出聲叫去廁所,唔駛我地提佢,反而出街時,每次見到廁所,係我地大人擔心而問一仔需否去,怕錯過了,到一仔叫要去時,一時半刻揾唔到廁所,so far,好彩出街未失手過。

不過有時去廁所,無兒童廁所,要用大人廁所時,見到d 廁所板好污糟,於是在淘寶買了這款即棄廁板膠套,人仔18.9有十包,每包有4張,方便帶出街,但要留意,膠套用完要扔落垃圾桶,唔可以直接沖走。







用過廁板膠套兩次,第一次成功,第二次因一仔媽失手,抱一仔坐上廁板時,坐得太前,底底又無拉得低,結果一仔殊到係廁板套夾層里,殊完落地下時,整濕了㡳底。

如果女仔用,應該不會有殊到在廁板套里的問題出現,因女仔垂直殊殊,男仔卻向前殊,才殊到在廁板套㚒層里。

可能在學校係企係到殊,一仔對坐或企去殊殊都ok, 但每次係屋企坐,一仔要成條褲除走,若企,只需拉低條褲。

肚B媽介紹下面果款更正,前面長d仲好d,可以遮到前面少少咋!

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z0d.6639537.1997196601.33.u8u2lT&id=13904260148


在屋企企係到殊,其實一仔唔夠高,起初買了一張矮凳比一仔企上去,但用用下,一仔爸教識一仔咪腳尖,每次叫一仔"突高"就夠高殊到了。

有時我地大人用緊廁所,一仔又要去時,會比potty佢用,又ok。

第二個星期開始戒夜片時,每朝早一起床,一仔要去殊殊,但漸漸的,可以食緊早餐或食完才去殊殊。

以前著片時,一仔多數每日開大一次,戒片后,有時一小時內開大兩次。

清潔方面,因一仔媽慣了用濕棉幫一仔清潔pat pat,所以,現在一仔開大后,會改用濕紙巾清㵖,一仔試過想自己清潔pat pat,當然唔成功啦!


係萬寧買,盒外有卡通圖案




係藥房買,反而無圖案,但价錢差不多




另有refill裝



小小分享
1. 當小朋友ready 戒片時,真的容易戒片d
2. 當小朋友開始抗拒用片
3. 初夏開始試戒
4. 識講少少殊殊、臭臭
5. 用普通㡳底便可
6. 痾濕了,唔好即刻換,要讓小朋友感受下"濕"的不舒服感覺
7. 每15-30分鐘問小朋友去唔去殊殊(一仔個case, 唔駛問,自己會出聲)
8. 可以的話,請老師幫手在學校一起戒







20 則留言:

  1. 好叻叻 wor~

    可唔可以比條淘寶 link 我呀? Thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?id=41533933495

      刪除
    2. 現在更平了,唔駛13元人仔呀!

      刪除
    3. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z0d.6639537.1997196601.33.u8u2lT&id=13904260148

      刪除
    4. 你買了未呀? 肚B媽介紹上面果款更正,前面長d仲好d!

      刪除
  2. 恭喜哂!
    我以前都鍾意用HUGGIES, 不過佢有MIT, 所以依家改左用Johnson's啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. MIT 是什麼? Johnson's有盒䘡及refill包買嗎?唔覺眼有得買呀!

      刪除
    2. 原來HUGGIES,的包裝上都有寫明"不含MIT "呀,可能已經改良了!?

      刪除
  3. 用普通㡳底便可 ? 真的嗎..... 我還買了戒片㡳底啊.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 戒片底底上年復活節都有用,可能一來一仔未ready戒,二來戒片底比較吸濕,無普通底能令小朋友感覺到果種“好濕的感覺”,但勝在吸濕,少d流落地下

      刪除
  4. 一仔叻叻,肚B都戒左片啦,雖然有啲廁所板嘅紙,但我so far未用過,可能因為有啲經驗媽媽教我,抹乾淨再舖抹手紙響面畀小朋友坐,所以都未用過啲墊 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛過去的7.1假期,同一仔去冒險樂園玩,坐廁不太高,我用紙巾鋪十字型,先橫放一張在廁塔邊,再打直放一張,一來確保紙巾無咁容易跌,二來可以遮住廁塔前面,一仔企係到殊,怕佢太近會接觸到廁塔前面。

      刪除
  5. 謝謝分享。我地都係用呢隻濕紙巾同盒架,一模一樣呢。
    你講中左一樣野,就係「當小朋友ready時,真的易戒好多」,瞕瞕算是ready了一半吧。

    回覆刪除