2015年3月23日 星期一

成功戒奶樽

<3yr1mo>

有時有人會問或知道一仔未戒奶樽、未戒片、未戒奶咀,她們的表情會好意外,但現在身為人母,深深明白到每個小朋友的發展各不同,未戒到,只係未ready,就算我地有多心急,都心急不來。

上年8月返N班開始,為了配合一仔更適應在學校用杯飲奶或飲水,在家都轉用了杯飲水。

飲奶呢,上午用鴨咀杯,晩上曾試過想轉用鴨咀杯,但一仔唔肯,只好用番奶樽。

前排烚奶器壞了,晩上才重拾改用鴨仔杯飲奶,一仔又肯喎,無嘈要奶樽。

依排見鴨咀杯的鴨咀比一仔咬扁了,嘗試轉用杯,一仔又肯,但每次飲奶,都要睇實佢飲。








24 則留言:

  1. 回覆
    1. 有用你幫小B戒奶樽的方法去幫一仔戒奶咀,可惜唔work

      刪除
  2. 回覆
    1. 田鼠B 返全日,相信自理更有進步,對吧?

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝,希望一仔keep 到,唔會嘈番要奶樽

      刪除
  4. 要小朋友接受轉變,總要畀D時間佢哋過度呀

    回覆刪除
  5. 我都同意,未戒只係未READY,不過作為MAMA,比人咁問一定會有點點心急....不過一仔叻叻呀,成功戒了 ^^

    回覆刪除
  6. 係呀, 唔駛比較, 人人自己都有長短處啦, 唔駛理人地點講, 一仔好叻架:)

    回覆刪除
  7. 真係唔好比較,一仔好叻叻。

    回覆刪除
  8. 叻仔呀,小豆子仲未戒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係未媽媽你忘記了要幫小豆子戒呀?
      我記得小豆子戒奶咀好快戒到呀。

      刪除
  9. 叻叻呀!好快連睇都唔駛睇啦!

    回覆刪除
  10. 叻叻啊,唔好理人地點諗。雖然我都好在意他人的想法,嘻。現在最心急想Angus 可以自己吃飯。。。自己吃吃得很少。。。餓左佢幾餐,很心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔現在都要我地餵呀,不過我地知道一仔多數都係舀到比自己食既。
      Angus仍細,比d 時間佢啦!

      刪除
  11. 一仔真係好叻叻,叻仔!^^

    回覆刪除