2014年12月10日 星期三

乖乖食藥

<2yr10mo>

未返N班前,一仔幾個月才病一次。

8月中開學到現在,一仔睇医生相信都唔止十次,試過三次扁桃缐發炎、一次腸胃炎、眼癢(現在仍會間中捽眼)、氣管敏感等。

一仔BB時,一個人餵一仔食药都可以。

大约今年開始,一仔力氣大了,會掙扎,需要兩個人餵一仔食药才可以,一個坐係電腦椅上,負責抱住一仔兼固定佢個頭又要cool實佢d手手脚脚,另一個負责餵。

十月時,一仔更學識lur及吐药水,每次用針筒餵,相信九乘都lur了出來。

原本一日食三至四次的药,因屋企只有工人姐姐一個人,餵唔到药,改為早晚食药咋,兩三天的药要食一星期才食晒。

起初食药,都係睇普通家庭医生,正常的大人药味道,每次話夠鐘食药,一仔会扁晒咀,但仍会主動行去電腦椅坐低,果時心諗,莫非一仔肯乖乖自己食药?但唔係law,佢係霸住個位,唔比我地坐上去!

後來改睇了兒科医生,相信款款药都係較甜,但依然餵食药好似打仗咁。

有次睇到妹豬媽話學了汪培延個方法,同妹豬講了二十分鐘后,自始妹豬肯乖乖食药,於是同一仔爸講,一仔爸話揾日試下同一仔講,但到依家都未講!?

打仗咁餵药又lur了九乘出來始终唔係辦法,十一月尾時,有一天一仔媽突然心血來潮改了餵药方式,工人姐姐坐係電腦椅上,改要一仔企係度,工人只係固定一仔個身及对手,一仔媽試講幾句如乖啦、甜架、試下甜唔甜先?再用针筒餵一兩滴先,一仔起初都吐出來,試多兩次,都係吐,但见一仔不太掙扎,再試第三次,就乖乖飲晒,當然不忘要一路讚一仔乖、大個仔、叻叻等。

一支3.5ml的药,要逐少逐少咁餵,分了差不多十次才餵晒。

一仔每次食药起碼要食兩款药,用依個方法餵雖然係耗時間,但起碼一仔吞了九乘药。

試了幾天,每次一仔頭兩三啖都會吐出来,但之后会乖乖食晒d药。

十二月初,一仔又要睇医生,医生更話怀疑一仔有哮喘,可能有家族遺傳>遺傳自一仔媽,但一仔的病况無一仔媽當年咁辛苦,所以對一仔是否有哮喘有所保留。

每次食药,一仔依然会自己坐上電腦椅”霸位”先。


一仔以前唔識咁樣整塊臉,可能係學校學番來?

這幾天,一仔媽素性自己一個人餵,餵時會好民主的問一仔食邊一支顏色的药先?
(一仔原本識講又認到十種顏色 : red, orange, yellow, green, blue, purple, grey, black, brown, white,現在更學識了 clear)



通常一仔会揀幾次,又或途中扭一扭,但最后都會食晒d药,Yeah,以後不需要打仗,一個人餵一仔食药都可以了!


一仔怕醜,知拍緊佢video,所以用手機遮住自己










32 則留言:

  1. 返學後真係易病,習慣左後增加左抵抗力無咁易史病,一仔加油呀!
    醫生點判斷一仔懷疑哮喘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上話好似要K2才好d?
      果次係一仔爸帶一仔去睇医生架,医生話聽到一仔有哮喘声。

      刪除
  2. 回覆
    1. 好番大半,只係仲有幾声咳,d药快食晒,都唔知睇唔睇多一次好?

      刪除
    2. 而家應該好返晒吧? 好耐無見你出blog, 我都有d掛住一仔呢

      刪除
    3. 寫緊了....
      你add 我Facebook啦,就會知我近況呀!

      刪除
  3. 其實一仔好叻叻呀,巨龍八個月時已 lur藥同吐藥水了,超難攪.....@@"
    希望一仔快快好返啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到咁乖的巨龍都有唔合作的時候!

      刪除
  4. 其實餵藥大人真係唔好嚴陣以待咁,你哋越緊張小朋友越反抗,因為佢哋feel到會驚,我由BB時餵藥就同燒腩仔講食甜甜水好好味,到宜家大仲會跟唔同顏色話係士多啤梨味橙味咁,燒腩仔每次都食得好滋味好合作㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔好叻好乖呀!
      現在你用什麽餵燒腩仔食药呀?

      刪除
    2. 講真, 瞕瞕都係食得好滋味架, 哈哈, 我同佢講話紫色藥水係提子汁, 黃色藥水係香蕉汁... 佢信以為真

      刪除
    3. 一仔好揀食,有時佢望一望,已經唔食了!

      刪除
  5. 一返學真係易病好多,希望一仔大d 強壯 d 唔好再病咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍考慮緊買唔買维他命丸比一仔食?但唔知買邊隻好,有無好介绍?

      刪除
  6. 好番未呀﹖聽講返左學係好易病,保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係會好易病咋,見幾個blog 友的小朋友都係成日病,唉!

      刪除
  7. 我都係睇家庭醫生但佢都有BB藥喎,多數都甜,所以宜家我地用匙餵藥,同肚B講食甜甜,佢會鐘意食添架!
    返左學真係成日病,好彩打左流感針又好啲,一仔有冇打過呀?

    回覆刪除
  8. 好叻仔呀!! 我個女仲未肯食藥, 次次都打抆...汪培廷方法都未得, 可能要大少少先明白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初都係試下,好彩又work,下次你都試下,可能囡囡已ready 呢,但要make sure d药係甜才会work!:P

      刪除
    2. 我諗係甜,佢睇開南豐林靜雯呀!

      刪除
    3. 一仔睇地鉄站里的何成輝兒科!

      刪除
  9. 龍BB 返學之前好少病, 一返左學就未停過!
    佢由細到而家每次食藥都好乖好合作, 我會同佢講食甜甜好味道, 食完吾會病病快D好返, 食完就勁讚佢乖/叻, 好work喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一直都有話食药係食甜甜,anyway一仔現在合作食药已感恩:P

      刪除
  10. Annie, 一仔依家點?好番未?又凍過,要更加小心!你都要take care ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔好番,係佢媽媽我失声!
      你都要保重呀!

      刪除
  11. 妳地2個都好返哂未呀?
    好好保暖, 冬至快樂!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖旦快樂!
      我好番,但輪到阿仔又病了!

      刪除
  12. merry x'mas!!!!
    我都聽人過話返學後易病好多, 唯有係食多d生果增強抵抗力, 祝福你地身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      一仔天天都有食蘋果了,都有病!

      刪除
  13. 果然長大了,不停進步呢!叻叻

    回覆刪除