2014年3月10日 星期一

健康院書仔及DVD 網上睇

健康院書仔及DVD 網上睇

好正,所以再另寫一個post要分享下!

回想當初初为人母,真係乜都唔識,好彩有同學、同事、朋友、陪月阿姨問,后來更識到一班blog 媽媽。

而每次返健康院打針,更有書仔連DVD比,教点照顧初生BB、餵人奶、留意他們的發展、轉食固體食物等,真係好有用,幫助好大。

只可惜書仔有quota,每人只限獲派發一份。

幸好今次有護士介紹,才知網上都可睇到,但若要睇麻彩图的,就要download 每份的pdf 檔案睇。



入右手边依個”健康資訉”


依三本講由初生至一歲,但现在要割愛比人啦



當初印象最深刻係依份講初生BB皮膚問題的。


真估唔到bb会有咁多不同皮膚問題


還有d資料係健康院無比的,例如重量




依4本係一仔媽的至愛,因一仔媽唔識煑餸,更唔識煑BB食物,但從中学到很多!



教煮食的書仔有video,估唔到亦可網上睇到,去依到的youtube里


頂右边的播放清单,依幾個影片有教初步點煮BB固體食物。


頂左”活動”、頂中”影片”亦有啱自己平時睇的,有講餵母乳、婦女健康等。








17 則留言:

  1. 隨著資訊發達,輕易在網絡找到合用資料,真的很方便!謝謝一仔媽的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,随時上網睇番好方便,但都係有本書仔更好,一目了然架!

      刪除
  2. 我啲書仔已經唔知比我放晒去邊,有得上網睇,真係方便好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然少睇,但有需要時,拎番書仔出來睇,更方便!網上睇,有時唔知資料係边到,要揾呀!

      刪除
  3. 對啊,新手媽媽真係咩都唔識,有時睇大家d 卜又學到野,好開心認識到大家呢 ^^
    果幾本書我都like啊,好有用,餐單都好好,我有時都跟下呢,heehee

    回覆刪除
  4. 我都唔知有quota添!
    一仔媽,我做左媽媽先開始寫blog,仲可以識到大家,互相分享湊B心得,玩樂情報,真係好開心架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. d書仔無放出去任人拎,問護士要時,佢都话數量有限(但我见她桌边好多呀),唔可以比多一份!
      d書仔彩色既,可能印刷成本贵!

      刪除
  5. 我又係成日睇住那三本書仔,真係幾有用,不過就沒有俾餐單那幾本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你边間健康院呀?書仔好正好正,下次問護士要番啦!

      刪除
    2. 原來出面有得彩色影印,我係尖沙咀印,比pdf 檔案,一頁A4紙印4pages,1元1page而已,另加5元釘裝,出來效果好ok。例如一本有33頁,找數38 (33+5)元。

      刪除
  6. 係呀, 健康院依幾本書仔真係超有用架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 連你話果本”媽記奶品工場”漫晝都有呀!

      刪除
    2. 咁媽記比較珍貴, 唔係個個派架~~

      刪除
    3. 但無理由我餵人奶都唔派比我!

      刪除
  7. 我都有睇健康院俾既書仔,真係好有用呢

    回覆刪除