2014年3月9日 星期日

25個月大的成長報告

<2yr1mo>

活動能力
1) 早上每次先飲60ml奶,再食麥皮,食麥皮前,一仔媽会在口水肩面再掛上一個胶口水兜,容易清潔d,有時唔記得掛,一仔会手指指sofa上的兜,提一仔媽。

2) 今個月識將張学習椅搬麻入大人房,企上椅上要拎柜桶里义緊电的手提电話。

3)对配对旦的興趣大了,但一時時拎对顏色而又配对到!

4)放完新年長假后,一仔更痴媽媽,每朝媽媽出門口返工,一仔一定大喊,爸爸話一仔係掛住媽媽部手提电話多d喎。

於是有一早做了個实验,媽媽專登唔拎电話,比一仔继续玩,由媽媽換衫开始,一仔已经开始要痴住媽媽,媽妈在門口穿鞋時,一仔已大喊,但仍主動將手機放番入媽媽手袋里,有d不相信,再拎部手机放在桌上,一仔又放番它入手袋里。。。媽媽去到电梯大堂,仍聽到屋里传來一仔的喊声!

一仔呀,兩歲了,点解”分離焦慮症”又番返來架?

年假后兩星期,情况才回復正常,一仔只間中扭計望住媽媽出門返工。

但每次一仔妈換衫返工,一仔都会做d野拖延一仔妈!

例如專登攬住一仔媽、要一仔妈幫佢拎住部手機、甚至比番件屋企衫一仔媽,示意一仔妈穿番件屋企衫。

5) 同一仔行書局,自己睇中了有英文字母的玩具,交比媽媽,一仔轉身,媽媽即放低份玩具,一仔見到媽媽手上無了玩具,又行番去拎。。。之后媽媽又放低,一仔又拎番。。。試了幾次后,最后媽媽走先,一仔才跟住走,好彩無扭計唔肯走!

6) 瞓覺前,一仔會去熄電視。

7) 間中飲完奶,又肯拎番奶樽去廚房给工人姐姐,之后自己拍手。

8)自己着拖鞋,但下一刻即除番。又幫媽媽穿拖鞋。



手提電話
1) 雖然不捨媽媽返工,但只要媽媽手袋放在桌上,一仔都会自动波將媽媽部手机放入手袋里,從此妈媽不怕唔記得带手機出門啦

2) 屋企多了一部细手機做后備比一仔玩,試过一次一仔妈放工回家后,拎走一仔部細手机,比一仔媽部大手机一仔玩,自此,每次媽媽放工回家,一仔会自動波拎部细手机入大人房放入义电的柜桶里,再去媽媽到拎部大手机。

3)喜欢成日揾人”LINE”,又或打电話比人。一仔媽唯有揾d安裝了LINE但又少用LINE的朋友比一仔call,而电話no.,就揾d政府機構过了辦工時間無人接,会飛缐去語音系统的。


瞓覺
1)唔喜欢冚被,而瞓着了后,好似小暖爐咁会發熱,有時穿多件冷衫瞓,都会熱到髮腳濕。之前買了既被袋,只好当床褥,一星期換一張。另外每次瞓觉都加一條新沖涼毛巾冚一冚個身。

2)细個時都無玩被角,上年年中反而开始好喜欢瞓觉時捽下毛巾角。平時瞓觉都係拎一條新毛巾,最近一仔自己走去拎多1-2条毛巾先肯瞓。

3)以前瞓瞓下觉,自己会吐番個奶咀出來,自從戒奶咀失敗后,成晚都要含住個奶咀,有時專登拎走個奶咀,瞓緊既一仔都会用隻手搜尋奶咀鍊,然后食番奶咀。

4) 原本成功試了第三次戒奶咀兩晚,一仔又無扭喊,点知第三晚比一仔爸睡夢中”插咀”,又失敗了,第二早,一仔爸話唔記得係佢出声叫比番奶咀一仔食添!

5) 以前都会360度轉咁瞓,最近幾個月喜欢瞓大人枕頭后,無再360度轉。

6) 喜欢攝d手手脚脚係爸媽身下。

7)唔知点解一個月有幾次瞓觉中會痾濕麻d衫褲?



說話:
Mami, Baba, 阿Mi (工人姐姐個名)

覺覺、好驚、機機(即一仔媽部手機)、曳曳、ee(一仔媽個妹)、ABCDE"芙"H IP一齊講



尿片: 
27磅的一仔,白天用H牌大碼,晚上用特級牌加大碼
H牌 : 大碼 22-31磅,加大碼 29-35磅
特級牌 : 大碼 9-14kg,加大碼 >12kg


便便
多數每天一次,有時一天兩次。




飲食 + 睡眠
7:00am  成功由六点半改为七点。
              依然先飲60ml奶,才食5湯匙麥皮溝60ml奶 再要補
              奶60ml。
8:15am            生果蓉/片
10:00-11:45am    小睡 (但有時唔瞓)
11:45pm         飯 (有時食唔晒,会補奶)
1:30pm        沖涼
2:00 - 7:00pm    小睡 1 - 1.5小時
4:45pm           飯 (有時食唔晒,会補奶)
8pm       大人飯 + 蒸餸(試过幾次,食晒成碗飯,唔驶補奶)
8:30pm         補奶 60ml,依個月依然唔肯用單耳普通杯飲奶
9:30pm         Good night 


食物 : 2014年1月時發現一仔唔喜欢食豆腐
飲食習慣  :  仍喜歡住家煮的無加調味料既飯餸,連牙仔餅都
                     唔食。
                     出街只食鳳爪排骨飯,但如果飯好油,都唔食,
                    所以出街仍要帶奶。
用水杯進度 :  2013年10月尾時開始試用普通杯飲水,但飲奶仍
                        未成功。
筆野食進度 : 可以下下對準放入口里,但要我地筆麻食物落匙
                       里。

2014年目標 :
1) 戒食奶咀 - 試了三次都失敗了。
2) 戒午睡孭住瞓  - 已成功了,亦不会趴住工人姐姐心口瞓,但晚上依然要趴在一仔媽心口上先瞓到,要努力d幫佢改直接瞓在枕頭上。
3) 可以自已筆野食 - 未成功。
4) 可以自己用水杯飲水/奶 - 未成功。
5) 戒白天用尿片 - 待夏天才再試。





23 則留言:

  1. 我知一仔一定係唔捨得媽咪,連手機都捨得收好,點會好似一仔爸咁講係唔捨得部手機喎~
    原來一仔都咁早起身架?肚B都係7點幾8點就醒,有時6點幾醒添,搞到我地想瞓晏啲都唔得 =_="

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來我想返工前見到醒既一仔,所以要佢七点醒,又可以餵佢食早歺及換片,工人姐姐就可分工做其他野。二來夾十二点左石食lunch,如果一仔晏起床,食野時間要全部顺延,好似不太好!

      刪除
    2. 即係係叫醒一仔架?我地由肚B自然醒架,無論佢幾點食早奶,奶奶都係中午就質佢食粥架啦~.~

      刪除
    3. 係呀叫醒一仔,間中佢都會自然醒。
      肚B早上晏醒,中午果餐食得晒嗎? 係bor,肚B改食飯情況如何?食飯比食粥對講野會有幫助。

      刪除
  2. 一仔唔捨得媽咪 <- 好sweet呀...
    7點鐘起身真係好好好早呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 未生一仔前,我都要咁早起床,才可在家食麻早歺出門返工啊!

      刪除
  3. 我諗一仔唔捨得媽媽返工,一仔媽何況唔係...一仔真係好sweet sweet呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依幾天回愎正常啦,我返工,一仔無再扭計了,大個仔,唔可以咁痴身咋!

      刪除
    2. 講真的確係,男仔不宜太痴身!^^

      刪除
  4. 有時趕時間佢地又痴住真係幾無奈。。。。不過一仔媽見到一仔咁痴應該都開心既

    回覆刪除
  5. 我細囡剛剛兩歲半, 好多發展同一仔都有d近似, 瞓覺仲係要奶咀, 有時瞓瞓吓跌咗會搜尋番, 或者問我地(我地有時喺佢單人床陪佢瞓)「我既du du(奶咀)呢?」.........有時都會半夜連片帶褲濕哂, 一個月因為咁樣要換床單都起碼3,4次, 唉.......
    一仔好痴媽咪呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過男仔先會痾濕,原來女仔都會架!?
      一仔通常係前面濕,要換衫褲,好少要換床單。
      工人姐姐話我包片包得唔好,但我次次都係咁包,又只間中會濕,唔係次次濕,所以都唔明?

      刪除
  6. sure一仔唔捨得一仔媽,知道一仔媽最錫自己

    回覆刪除
  7. 兩歲幾的小朋友應該講度兩部份短句子如 "食餅"、"我要"等,繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔应該係要等9月讀N班先会大有進步!

      刪除
  8. 一仔好生性..幫你拎電話知你返工..
    唔知黎緊朗朗識唔識..哈哈~~佢有手機無媽媽=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無諗过喜欢玩手机既一仔会捨得比番部手机我咋!不过,平時一仔係喜欢我陪佢玩其他玩具!
      朗朗已经迷上玩电話啦?

      刪除
  9. 點解仲要補奶?一仔好似好食得喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初佢成日食唔晒碗飯,我地補奶,佢又飲得晒,但如果佢飽,佢会唔飲咋。

      刪除
  10. 原來你要返工架? 我一直都以為你係全職照顧一仔架

    回覆刪除