2014年3月15日 星期六

2013-2014 N班面試總结

最初因仍生手,新屋依边,2012年5月時只幫一仔報了兩間全日幼兒園,救世軍明德及維景灣。

但當2013年9月時先識上BK揾資料時,才知依兩間好多人排隊,我咁遲報名,N班一定入唔到。

連忙周圍打电話問d幼稚園截止報名未,最后揾多5間,現结果如下: 

ACCEPT 
英皇 : 我对依間始終印象麻麻,一來因为BK家長話佢偷步开N班,二來教育局原來有指引五月先可收学费,佢又偷步要3月交,三來佢個網址資料好簡单,更没有升小一派位資料參考。

不过,佢唔駛搭車,又有外藉老師。

WAITING 
厚恩 : 一月時打去問,連K1都full麻,申請表都唔駛交啦。
梁省德
基博 : 老師、校長好有愛心
维景湾 : 老師超有愛心

REJECT
救世軍慶恩: 最心儀依問,因佢K2有功夫興趣班,仍諗緊扣唔扣門?因又想一仔讀一年英皇学下英文先。

未有通知面試
救世軍明德: 依間咁多人排隊,可能要今年年尾或明年先收到面試信吧?

2014年K1報名策略,就快4月,要開始報名,唔想做怪獸家長,無奈龍年效应有太多BB,舊屋那边一間面試信都無收到呢!又知若有d面試撞期,係無得改期,所以,今年会盡量報多幾間,順便可以拎多d面試經验,又參观学校。

因为計劃生多一個,所以会首選全日班→上午班→下午班。

希望年尾再面試時,会順利D!

24 則留言:

  1. 希望一切順利啦,咁媽咪唔駛擔心

    回覆刪除
  2. 我仲未in完 n班,咁快就要報k1,真無奈

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔不是已有offer吗?
      無奈又無奈!

      刪除
  3. 咁一仔媽會畀一仔讀住英皇N班先嗎?
    吸收左經驗,K1可以再準備好啲

    回覆刪除
  4. 計劃生多一個 --> 開始動工未呀? 祝無論學校或細佬妹都好快有好消息!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀,怕坐月時要帶一仔去面試就麻烦,但又想生馬B!?

      刪除
  5. 一仔媽會生多個呀????會幾時呀?期待期待~
    幾時要決定讀唔讀架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望明年趕到生馬B啦!
      比学费時,比就讀,唔比即放棄,学校便可搵waiting list 的補上。

      刪除
  6. 加油,實在太多人又要睇彩數,報多幾間,祝一仔K班入到心儀幼稚園

    回覆刪除
    回覆
    1. 心儀果間勁in好多BB,但今年好似話報名額滿即止呀!

      刪除
  7. 努力中? 等你好消息 :) 我都覺等第一個讀書先生第二個好D, 但2個唔知點湊好><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lu,兩個時都唔知点湊?而工人姐姐明年合约又到期!

      刪除
  8. 我個人覺得幼稚園最緊要近屋企!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都觉得係,奈何屋企附近得一間有offer!
      田鼠媽準備为田鼠B報名K1吧?

      刪除
  9. GOOD 呀,多個弟弟/妹妹,到時一仔一定會好開心 ^^
    嗯,有冇諗過弟弟/妹妹叫咩名 ? 一仔就「一」,咁弟弟/妹妹叫「二」? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔爸提議过”二”,但仔女叫”二”,都唔好,所以卑我否決了。女個名已有,仔的未諗到。。。。講到好似已經有左咁,hehe

      刪除
  10. 好呀再追多個,我都想追多個,大家齊齊加油呀,但我想生羊咩咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,一齊加油!^o^
      有了经验,希望生個大B,揾学校都易d!

      刪除
    2. Ha ha 我作天都成曰係度計曰子,如果要生大b,就無得生🐑,要生🐒了,真的有經驗生大 b去interview真係好好多呀!

      刪除
    3. 1-8月出世的都係大B,如果要生羊咩咩,過了6月先有bb就得啦!

      刪除
  11. 但我想等Dan dan讀左k 1先再計畫做人大計呀,但又驚剛剛三歲既佢重未好懂事,所以又想推遅多半年,4月開始plan就可以做大b啦!

    回覆刪除