2014年3月21日 星期五

試学日第一天

<2yr1mo>

英皇共有4天試學日,三、四、五、六月各一天,每天各一小時,下午一点至兩点,逢星期五。

d時間咁,焗住要向公司請全日假。

我地未到一点,已到学校,係学校对出的公園玩下先。

另有一对夫婦同仔仔係度玩緊sir滑梯,仔仔係细B,十一月出世。

对夫婦話前幾天才收到学校电話通知,話细B太细,要到今年十一月足兩歳才返学,所以可以不用去試学日,書簿雜費、校服費亦改六月先交。

但对夫婦話已向公司請了假,所以都帶仔仔來試学日。

而且,試学日既時間亦改了為一点半至兩点半。

除了电話外,学校話亦寄了信通知家長,对夫婦話無收过信!

我地呢,电話同信都無收过!

差不多到一點,陸續有d家長亦已到了,佢地都話無收过。

好彩我地早到,因太多家長同小朋友參加,一点半時見仍有家長在排隊登記呢!

試学日亦係学校舉行生日会日,所以第一part,老師請讀緊的学生一起上台唱歌,唱了兩首歌,見到d同学仔都好开心,跟住老師又唱又做動作。

第二part,老師同我地班新生及家長唱歌,最后又邀小朋友上台入波仔。

個礼堂好多人,只得前排既家長可以咁投入,后排的家長,继续比小朋玩下車仔、sir滑梯、波波。

一仔玩得好开心,玩到出晒汗髮脚濕晒,最后除剩件恤衫及底衫。







咁虛冚的場面,亦难得一仔爸有耐性,無依依哦哦話人多,又熱又乱。





但学校的行政好乱,原來当天亦安排了試校服,登記時老師無講,好彩台上遊戲完结時老師有講,不然,我地还以为擺放校服個corner係比讀緊的学生訂校服呢。

一、三、五穿運動服(120元)及白鞋。
二、四穿校服(150元)及黑鞋。
書包(100元)。

好彩之前剛睇了小豆子媽個blog介绍,学校有咁既穿法,家长可以每款只買一套。

可惜唔可以一星期五天都穿白鞋,要買多一双黑鞋了。

原本話今天要交2600元雜费,但有BK家长打电話問过教育署,要5月先可收学費,可能有家長亦打电話去学校問,現在学校出了通告,五月头才需交書薄雜费及校服費,另学费7月交。

而开学日子定佐8月12啦!!


11 則留言:

  1. 有得試學又幾好喎,可以比小朋友去玩吓,熟習吓環境

    回覆刪除
    回覆
    1. 下個月去多一次,如果一仔都無扭計,那才可十分肯定佢喜欢依間学校!

      刪除
  2. 一仔著起小恤衫好似好大個咁,同埋高左,不過八月就讀書唔再係BB,要改口叫細路仔,呢個改變o係我侄兒小Ryan話我知架...haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似高左,係呀,高过张飯桌,但唔知点解我度佢高都係84cm,一仔爸话一仔未企直個身喎!
      原來係咁分bb同细路仔既!

      刪除
  3. 可以試學幾好喎,一仔玩得咁開心,咁唔怕佢唔鐘意返學啦~~
    原來校服係隔日穿咁,唔知其他幼稚園點安排呢,咁真係各買一套就夠啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望会啦!
      好彩之前睇过小豆子媽講咋!

      刪除
  4. 試學幾好喎, 等小朋友慢慢習慣
    不過返學都係會喊到拆天架啦, (我帶瑤瑤豬去面試見識過 XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢想像到時点算?到時再算吧,依個係小朋友必經階段:P

      刪除
  5. 8月12日都好快啊, 到時記得多d分享
    我地托兒所都有類似試課既野, 雖然報既係全托, 但一開始頭幾日只會返一, 兩個鐘, 跟住試返半日, 最後先返全日(但當然都係交足全日既錢), 需試課幾耐根據小朋友既適應程度作調整, 聽過最快四日, 遲既成半年都有, 希望我同瞕瞕可以順順利利啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要揾日打去再問实开学初头既返学時間先!
      間托兒所咁既返学時間又幾好啊!

      刪除
    2. 多得你提我,我今日先打去英皇問,原來第一天開學家長唔需要留低,第一個星期上一小時,第二個星期兩小時,到第三個三小時,好讓小朋友慢慢適應。

      刪除