2014年3月23日 星期日

剪頭髮 + 再影學生相

<2yr1mo>

剪頭髮

一仔大個仔了,不再係BB,不再幫他剷短頭髮了,因他都好怕個剷髮器。

工人姐姐話一仔背面髮脚長,沖涼時容易整濕,但依個weekend一仔爸要返早班,夾唔到一仔一点鐘沖涼既時間在家剪頭髮,那唯有由一仔媽出馬,第一次操刀,结果。。。

前面ok,姨媽話似韓劇星星的男主角,不过係BB肥版。




側面ok。





背面髮腳就參差d。

剪髮時一仔有少少喊,又有少少扭計,好彩都能順利完成。

但洗頭沖涼時,因怕整到浴盤都係髮碎,改用花灑直接淋水,一仔喊到好淒涼,又話驚驚。

上個月一仔都好怕用風筒吹頭髮,今個月,比一仔睇媽媽吹頭髮幾次后,再幫一仔吹時,個風筒距離遠d,一仔都肯用風筒了,吹一兩分鐘,同時用隻手不停撥下佢d頭髮,好快就吹乾了。



再影学生相

有d幼稚園報明年9月讀K1的,4月要开始報名。

依張係上次報N班時在屋企自己影的,奈何陰陽臉。



依張係去英皇試学日,当天早上在快图美影的。



比上次影証件相,時間要耐好多,因一仔唔合作,影了都有幾分鐘,好彩無乜客人。

一仔成日张開個口仔,要人手幫佢合番麻個口。

影相哥哥話要一仔笑下,一仔肯坐定定,影到一张相,我地已经偷笑了!

但若早知一仔媽能剪到星星主角的髮型出來,就唔咁快去影学生相住。

快图美影相,60元有八张,滙豐卡有折扣,加十元,有一隻CD入住張相的檔案。

回家用software 整成一張4R有8張相仔。

再用肚B媽介绍的快图美上網晒相服務,$1.3一張,最低消费12元。






16 則留言:

  1. 一仔個新髮型好型仔呀~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 型到。。我同事见到張相既第一眼,認唔出係一仔呢!

      刪除
  2. 一仔d頭髮都好厚呀..你下次坐d矮chair..抱住佢訓你大脾..頭向前..用花灑淨係沖左個頭髮位先~~咁就乾淨好多..
    唔駛直接淋嚇..親佢..朗朗我都係咁架~~hehe你可以trytry
    上次你問條髮墊link =>http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.XVhaxc&id=19755486385
    好用架..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係厚呀,但一仔肯比我剪到髮,已经偷笑,下次会改善!
      最后都係用你講既方法(亦係平時用开的)洗,但一仔仍喊!
      我上淘宝揾到另一款髮墊,好用的話,下次亦分享。

      刪除
  3. 剪得好好呀! 小朋友剪hair 一D都唔易!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe,女仔会好d,因可以留長頭髮!
      bb妹会乖乖坐定定比你剪髮嗎?

      刪除
  4. 好好手勢呀,一仔D頭髮好柔順,同埋一仔大個左好多呀,!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到第一次剪都ok,下次真係要学朗朗媽買把碎剪刀及髮墊先!

      刪除
  5. 一仔真係大個仔左好多,眼神好迷人!^O^

    回覆刪除
  6. 咦,快圖美有最低消費咩?我果次曬好少都ok喎~
    都敏B,好可愛呀^^

    回覆刪除