2014年5月23日 星期五

兒童鋼琴書(2)

<2yr3mo>

估唔到咁快可以寫到下文添....一仔爸唔駛望住本琴譜(淘寶買),都可以彈到"小星星"依歌,還問有無第二首可以比佢彈?

趁一仔爸三分鍾熱度未冷卻,要盡快買番本香港版的兒歌琴譜先。

之前係大眾書局問過,無!

打電話去教協問,無!

好彩公司有個女同事識彈琴(好似8級以上),佢建議我去通利琴行問下,而公司附近原來有間大間的(有兩層高),亦終於買到本琴譜了!

選書既時候,本本書都有個薄薄既膠袋入住,好彩個職員話本本都可以自行拆開膠袋拎出來。

最后,搵到三本琴譜,但都只得蝌蚪文,無數字,亦無顏色,希望一仔爸都識睇。


第一本,$88,都認到好幾首歌,所以買了它







               第2本,$28咋,可惜只得幾首歌識,所以無買

第3本,$60,因趕住返公司,無詳細睇,亦無買,好似都有好幾首歌係識的






8 則留言:

  1. 琴曰我睇左其他野冇去睇,等我都去行下先

    回覆刪除
  2. 一仔爸咁好心機教一仔彈琴嘅..... 一仔爸本身學過架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未教一仔住呀。一仔爸原本只識弾”有隻雀仔跌落水”而已,而且佢係用”一指功”,手勢完全唔正確架!

      刪除
  3. 一仔爸好勁喎,LITTLE L爸應該唔掂,因為完全沒有音樂天份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無,但对住本琴譜,我可彈到”小星是”、”生日快樂”、”有隻雀仔跌落水”呀!

      刪除
  4. 學彈琴好呀!等阿肶大D我都會俾佢試吓!因為我真係唔想拎住其他大大件的樂器做佢跟班送佢返學呀!^^

    回覆刪除