2013年11月6日 星期三

左右手一齊開餐

<1yr8mo>

継上個月一仔用匙餵自己食有小進步後,打算教麻他自己舀。

唔知係未他用開的長匙匙頭係軟身,令一仔舀唔到呢?

於是再係日本城買了支粗柄硬匙頭的膠匙。

估唔到一仔居然會左右手一齊用。





新匙匙頭雖硬,但稍闊,好似对一仔個小咀來講,顯得稍大。
藍色果支,匙頭係軟膠。
綠色果支,全支稍短。


想再揾支粗柄、硬頭、匙頭闊度及長度適中的膠匙。

另外,之前一仔開餐時又要睇電視,又要有玩具玩。

見一仔食得快,食飽会自動停,不會因为掛住睇掛住玩而食过龍,所以都由得他。

後來升呢到玩手機添。

但自從一仔自己餵食后,因为無手玩手機,上半部份可以無手機出場,但下半部份,有時一仔都会er er叫要玩手机。

希望遲d全程一仔自己舀食后,手機可以退居幕后!

15 則留言:

  1. 阿肶細D嗰時都係咁,食飯嗰時又係要好多嘢玩,但現在大咗D,又乖咗喎!好多時乜都唔洗都食得晒一餐飯。我相信一仔都會嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食野方便一仔同阿肶好似呢!
      聽你咁講,我都放心d,有d希望! Thx!^v^

      刪除
  2. 一仔好叻叻呀!我有個同事都係左右手都用到,有時食飯邊面頂住就用另一隻手食飯,真係勁型架 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 即你同事左右手都用到筷子?
      那他是否左右手都寫到字呀?

      刪除
    2. Mm... 咁我又唔記得係咪用筷子呀 ^^"
      寫字好似都OK架,真係勁佩服呀

      刪除
  3. 叻叻呀!! 我諗我都係時候要教下阿囡囉

    回覆刪除
  4. 一仔勁呀~左右手都用到!!!

    回覆刪除
  5. 好厲害ar,咁樣左右食好似食得快啲咁bor

    回覆刪除
  6. 好耐無探探一仔啦!你們一切安好?^^
    一仔好叻叻,一大進步,繼續加油 ~

    回覆刪除